Dostupnost

TS-ELDAx - SMART TRUST eLECTRONIC ARCHIVE ver ENTERPRISE

Produkt je určený pro komplexní archivaci elektronických dokumentů ve středních a velkých organizacích. Instalační balíček obsahuje kromě samotné aplikace i operační systém a databázi.
224 000,00 Kč bez DPH
271 040,00 Kč včetně DPH

(Detailní informace o principech práce se službami a produkty, prezentovanými na tomto eShopu naleznete na www.earchivace.cz .)

TS-ELDAx - SMART TRUST eLECTRONIC ARCHIVE verze ENTERPRISE

Software SMART TRUST eLECRONIC ARCHIVE ve verzi ENTERPRISE je určen pro vytvoření centrálního místa pro strukturované a bezpečné uložení všech typů dokumentů opatřených popisnými daty s možností aplikace principů důvěryhodné dlouhodobé archivace na vybrané dokumenty.

Toto řešení je určeno primárně pro střední a velké organizace.. Řešení nad rámec běžných funkcionalit obsahuje standardní integrační rozhraní na technologii webových služeb pro propojení s dalšími aplikacemi Informačního Systému společnosti, které mohou do archívu poskytovat data nebo data z něho odebírat. Pomocí tohoto integračního rozhraní lze komplexně ovládat funkce aplikace z externích aplikací.

Praktické využití
  • Centrální místo pro uložení všech typů osobních dokumentů v elektronické podobě.
  • Archív přijatých i odeslaných datových zpráv.
  • Kartotéka pro fotografie nebo hudbu případně videa.
  • Archív pro evidenci firemních dokumentů: Smlouvy včetně dodatků a příloh a další související dokumenty (Předávací protokoly, zápisy).
  • Elektronické faktury vč. příloh – přijaté i vydané.
  • Daňová přiznání.
  • Projektová dokumentace.
  • Dodací listy, Předávací protokoly.
  • Evidence přijaté a odeslané pošty.
  • Nástroj pro vytvoření, distribuci a uložení důvěryhodného dokumentu.
  • Data jsou pravidelně zálohována a chráněna proti zneužití.

Funkce

  • Definice tříd dokumentů s  rozdílnou strukturou popisných dat.
  • Označení konkrétních uložených dokumentů popisnými daty.
  • Uložení elektronických dokumentů ve všech dostupných formátech.
  • Vytváření tzv. kolekcí a sub-kolekcí dokumentů, pomocí vhodně zvolených popisných dat, kdy jeden dokument může být součástí více kolekcí.
  • Možnost aplikace principů důvěryhodnosti na vybrané dokumenty (založeno na funkci řetězení časových razítek u elektronicky podepsaných dokumentů).
  • Podpora výměnných formátů elektronických důvěryhodných dokumentů doporučených Evropskou Unií (PAdES, XAdES, CAdES).
  • U důvěryhodných dokumentů možnost pouze uložení „obálky“, fyzický dokument se může nacházet i mimo úložiště.
  • Rozhraní pro ruční vkládání a vyhledávání dokumentů.
  • Možnost vkládání více souborů najednou z uživatelského rozhraní.
  • Konektory pro:
    • Systém datových schránek – ISDS manager.
    • MS Office – umožňuje práci s dokumenty přímo z prostředí MS Word, MS Excel, MS Outlook.
    • Vybrané emailové klienty.
  • Podpora vytváření souborů pdf/A (soubory určené pro dlouhodobou archivaci se zaručenou čitelností)
  • Možnost definice skartačních lhůt pro jednotlivé třídy dokumentů.
  • Rychlé vyhledávání v rámci popisných dat i možnost fulltextového vyhledávání.
  • Přístup z jakéhokoliv místa s připojením k Internetu.
  • Přístup z mobilních zařízení, PC, notebooků.
  • Možnost definice více uživatelských účtů pro jeden storage.
  • Statistiky o uložených dokumentech
  • Logy událostí nad každým dokumentem
  • Integrační rozhraní na technologii webových služeb.
  • Support 1 rok v ceně.
Business Partner Agreement - Dodavatel řešení